MasterChef България затвърди успешния си старт в понеделник и с втория си епизод, излъчен на 27 февруари, като привлече 31.6% от всички ТВ зрители в часовия пояс 21,00 – 22,30. Това е с 32.2% повече от премиерата на новия риалити продукт на втората по гледаемост телевизия. За сравнение, Шоуто на Нова е гледано от 23,9% от всички зрители.
Пикът в зрителския интерес към MasterChef България, когато близо милион зрители са гледали bTV, е по време на двубоя между двете успешни маркетинг мениджърки които кръстосаха ножове, за да получат шанса да променят живота си.
Първите стъпки на любителите-готвачи по пътя към титлата, голямата награда от 100 000 лв. и курс в престижната академия Le Cordon Bleu в Лондон спечелиха както най-широката аудитория, така и младите зрители на възраст 18-34. Според данните на GARB близо 36% от тях предпочетоха да проследят постиженията в кухнята на Андре Токев, Петър Михалчев и Лео Бианки и във вторник, с 32% повече в сравнение с младите, които избраха риалити проекта по Нова ТВ (27,2%).
33,2% от зрителите между 18-49 години гледаха MasterChef България, а формата на Нова проследиха 27,4%.
Строгото и справедливо жури в лицето на Андре Токев, Петър Михалчев и Лео Бианки даваше препоръки и отправяше градивни критики към претендентите за престилката на MasterChef. Те бяха безкомпромисни към непознаването на основни продукти и техники, а в същото време бяха впечатлени от нивото на ястията на хоби-готвачите, неочаквано дори за професионалисти.
Резултатите от първи епизод на MasterChef 4 вижте тук.