.

 

Промоционалният клип на второто издание на MasterChef по bTV с две номинации за престижна международна награда

Международният фестивал за телевизионни продукции и реклама PromaxBDA отличи с две номинации промоционалния клип за втория сезон на MasterChef по bTV за 2016 година на тазгодишните си европейски награди. Рекламният спот на кулинарното шоу се състезава за престижните награди в категориите „Промоционални спотове на лайфстайл и развлекателни предавания” (Lifestyle & leisure programme spots) и „Промоционални спотове на риалити/ нескриптирани/развлекателни програмни” (Reality/unscripted/non-fiction programme spots) с още по четири медийни компании от Стария континент. Победителят ще стане ясен в средата на март на церемония в Амстердам.

През февруари 2016 година, месец преди старта на шоуто в ефир, феновете на MasterChef видяха визуалния прочит на философията за висок професионализъм на Виктор Ангелов, Андре Токев и Петър Михалчев. С мотото „Прецизност, страст и въображение” bTV даде заявка за традиционните високо качество, внимание към детайла, визуална плътност и силен емоционален заряд и във второто издание на световния феномен в кулинарния риалити жанр в България. Множеството стратегии на кулинарната арена, донесоха на „гладиаторите в кухнята” среден дял за сезона от 36,6% за възрастова група 18-49 (според данни на ГАРБ), а на втория победител за страната – Севда Димитрова - престижната титла MasterChef и наградата от 100 000 лева.

Наградите на PromaxBDA всяка година отличават най-добрите постижения в света в областта на дизайна и маркетинга на електронни и интерактивни медии. Конкурсите се провеждат в световен мащаб, разделени на регионален принцип.